Česta pitanja
-
1. KOJA JE NAŠA POLITIKA PRIVATNOSTI?
Brinemo o privatnosti naših kupaca. Molimo pročitajte cijelu našu Politiku privatnosti.
-
2. NE ŽELIM DATI INFORMACIJE O KREDITNOJ KARTICI ONLINE. IMA LI DRUGIH NAČINA ZA NARUDŽBU?
Vaša plaćanja obrađujemo putem Stripea, jedne od najsigurnijih svjetskih platformi za plaćanje, koju također koriste mnoge druge stranice. Međutim, ako se i dalje ne osjećate sigurno, možete koristiti i Paypal račun.
-
3. KOJI JE PRAVI PROIZVOD ZA MENE?
Svoju pretragu možete započeti pregledavanjem našeg kataloga po funkcijama. Također možete dogovoriti termin s jednim od naših nutricionističkih savjetnika. Konačno, možete pronaći sve dostupne informacije o proizvodu u opisu proizvoda na stranici s pojedinostima o proizvodu.
-
4. GDJE SE PROIZVODE VAŠI PROIZVODI?
Europa
-
5. KAKO MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O PROIZVODU?
Na stranici s pojedinostima o proizvodu imate sve dostupne informacije. Za više informacija, kontaktirajte nas izravno.
-
6. PROIZVOD KOJI ŽELIM KUPITI NEMA NA ZALIGI. MOGU LI DA TO UOPĆE ZATRAŽITI?
Da, možete naručiti ovaj artikl. Međutim, vaša narudžba neće biti poslana dok svi artikli uključeni u narudžbu ne budu dostupni.
-
7. KADA ĆE BITI NAPLAĆENO?
Bit će vam naplaćeno u trenutku kada potvrdite svoju narudžbu na naplati putem načina plaćanja.
-
8. KAKO MOGU ZNATI STATUS SVOJE NARUDŽBE?
- Provjerite jeste li primili e-poruku s potvrdom dostave i pronađite broj za praćenje.
- Pratite putem https://www.... (informacije o praćenju mogu biti ograničene).
- Bit ćete obaviješteni čim vaša narudžba bude obrađena i spremna za isporuku s brojem za praćenje prijevoznika.
-
9. KADA ĆU BITI OBAVJEŠTEN O DOSTAVI SVOJE NARUDŽBE?
Bit ćete obaviješteni čim vaša narudžba bude obrađena i spremna za isporuku s brojem za praćenje prijevoznika.
-
10. KADA ĆU BITI OBAVJEŠTEN AKO NARUČIM PROIZVOD KOJI TRENUTNO NIJE RASPOLOŽIV?
Bit ćete obaviješteni čim proizvod bude ponovo na zalihi i narudžba bude spremna za isporuku s brojem za praćenje prijevoznika.
-
11. NEDOSTAJE MI ARTIKL IZ MOJE NARUDŽBE. ŠTO DA NAPRAVIM?
Ako neki artikal nedostaje u vašoj narudžbi, pregledajte svoju narudžbu kako biste bili sigurni da je uključena na popis kupljenih artikala.
Ako je uključen, a niste ga dobili, kontaktirajte nas u našoj korisničkoj službi radi trenutnog rješenja.
-
12. KADA ĆE MOJA NARUDŽBA BITI DOSTAVLJENA?
Narudžbe će biti poslane u roku od 48 sati.
-
13. KADA SE MIJENJAJU CIJENE NA WEB?
Cijene na našoj web stranici mogu se ažurirati u bilo kojem trenutku i mogu se promijeniti za posebne promocije.
-
14. JESU LI CIJENE NA WEB STRANICI ISTE KAO U TRGOVINI?
Sve online ponude i cijene vrijede samo za online kupnju i mogu se razlikovati od onih u našim fizičkim trgovinama.
-
15. VRIJEDE LI I U VAŠIM FIZIČKIM TRGOVINAMA PROMOTIVNI KODOVI ONLINE TRGOVINE?
Ne, osim ako nije jasno navedeno u promociji. Cijene i ponude online trgovine mogu se razlikovati od onih u našim fizičkim trgovinama.
-
16. MOGU LI IZMJENITI SVOJU NARUDŽBU NAKON ŠTO JU PODNESAM?
Nažalost, to nije moguće jer nastojimo obraditi vaše narudžbe što je brže moguće.
-
17. MOGU LI OTKAZATI SVOJU NARUDŽBU KADA JE DOSTAVLJENA?
Ne možemo otkazati narudžbe nakon što su poslane jer nastojimo obraditi sve narudžbe što je brže moguće, a sve promjene u procesu mogle bi ozbiljno utjecati na naš lanac opskrbe.
-
18. KADA MI SE NAPLATE STVARI KOJE NARUČUJEM?
Terećenje vaše kreditne kartice vrši se nakon što je vaša narudžba potvrđena u procesu kupnje.
-
19. MOGU LI VIDJETI NARUDŽBE KOJE SAM U PROŠLOSTI?
Ako imate račun, možete vidjeti prošle narudžbe unutar svog privatnog područja.
-
20. HOĆU LI BITI OBAVJEŠTEN AKO IMA PROBLEMA S MOJOM NARUDŽBOM?
Obavijestit ćemo vas putem e-pošte u slučaju bilo kakvih komplikacija s vašom narudžbom.
-
21. KOJE NAČINE PLAĆANJA PRIHVAĆATE?
Prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:
- Visa
- MasterCard
- Maestro
-
22. AKO JE JEDNOG OD MOJIH NARUČENIH PREDMETA NEMA NA STANJU, KADA ĆU PRIMITI MOJU NARUDŽBU?
Ako je bilo koja od artikala neraspoloživ, zadržat ćemo narudžbu da pričekamo da artikli stignu.
-
23. KADA ĆE MOJA NARUDŽBA BITI DOSTAVLJENA?
U roku od 48 sati.
-
24. KOJE TRANSPORTNE TVRTKE KORISTITE?
Trenutno šaljemo s DPD-om.
-
25. KOJE SU VAŠE MOGUĆNOSTI DOSTAVE? KOLIKO KOŠTA SVAKA? I KOLIKO ĆE TRAJATI?
Trenutno nudimo samo jednu opciju dostave. Cijena je 5.17€ za narudžbe ispod 33.16€ i besplatna je za sve narudžbe iznad.
-
26. MOGU LI KUPCI IZVAN HRVATSKE NARUČIVATI PREKO WEB STRANICA?
Ne, naše proizvode ne šaljemo izvan Hrvatske.
-
27. HOĆU LI BITI OBAVJEŠTEN KADA MOJA NARUDŽBA BUDE POSLANA?
Da
-
28. KOJA JE VAŠA POLITIKA POVRATA?
Imamo politiku povrata neotvorenih proizvoda u roku od 30 dana bez postavljanja pitanja.
Ako vaš povrat ne ispunjava gore navedene zahtjeve, kontaktirajte nas u našem centru za korisničku podršku i mi ćemo udovoljiti vašem zahtjevu.
-
29. ŠTO TREBA UČINITI AKO MOJI PREDMETI STIGU OŠTEĆENI ILI NEISPRAVAN?
Kontaktirajte nas u našem centru za korisničku podršku i mi ćemo odgovoriti na vaš zahtjev.
-
30. ŠTO TREBA UČINITI AKO DOBIJEM POGREŠAN ARTIKL?
Kontaktirajte nas u našem centru za korisničku podršku.
-
31. KAKO MOGU KONTAKTIRATI KORISNIČKU SLUŽBU?
Preporučujemo da nas kontaktirate putem e-pošte na: croatia@naturhouse.com