Česta pitanja

1. KOJA JE NAŠA POLITIKA PRIVATNOSTI?

Brinemo o privatnosti naših kupaca. Molimo pročitajte cijelu našu Politiku privatnosti.

2. NE ŽELIM DATI INFORMACIJE O KREDITNOJ KARTICI ONLINE. IMA LI DRUGIH NAČINA ZA NARUDŽBU?

Vaša plaćanja obrađujemo putem Stripea, jedne od najsigurnijih svjetskih platformi za plaćanje, koju također koriste mnoge druge stranice. Međutim, ako se i dalje ne osjećate sigurno, možete koristiti i Paypal račun.

3. KOJI JE PRAVI PROIZVOD ZA MENE?

Svoju pretragu možete započeti pregledavanjem našeg kataloga po funkcijama. Također možete dogovoriti termin s jednim od naših nutricionističkih savjetnika. Konačno, možete pronaći sve dostupne informacije o proizvodu u opisu proizvoda na stranici s pojedinostima o proizvodu.

4. GDJE SE PROIZVODE VAŠI PROIZVODI?

Europa

5. KAKO MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O PROIZVODU?

Na stranici s pojedinostima o proizvodu imate sve dostupne informacije. Za više informacija, kontaktirajte nas izravno.

6. PROIZVOD KOJI ŽELIM KUPITI NEMA NA ZALIGI. MOGU LI DA TO UOPĆE ZATRAŽITI?

Da, možete naručiti ovaj artikl. Međutim, vaša narudžba neće biti poslana dok svi artikli uključeni u narudžbu ne budu dostupni.

7. KADA ĆE BITI NAPLAĆENO?

Bit će vam naplaćeno u trenutku kada potvrdite svoju narudžbu na naplati putem načina plaćanja.

8. KAKO MOGU ZNATI STATUS SVOJE NARUDŽBE?
  • Provjerite jeste li primili e-poruku s potvrdom dostave i pronađite broj za praćenje.
  • Pratite putem https://www.... (informacije o praćenju mogu biti ograničene).
  • Bit ćete obaviješteni čim vaša narudžba bude obrađena i spremna za isporuku s brojem za praćenje prijevoznika.
9. KADA ĆU BITI OBAVJEŠTEN O DOSTAVI SVOJE NARUDŽBE?

Bit ćete obaviješteni čim vaša narudžba bude obrađena i spremna za isporuku s brojem za praćenje prijevoznika.

10. KADA ĆU BITI OBAVJEŠTEN AKO NARUČIM PROIZVOD KOJI TRENUTNO NIJE RASPOLOŽIV?

Bit ćete obaviješteni čim proizvod bude ponovo na zalihi i narudžba bude spremna za isporuku s brojem za praćenje prijevoznika.

11. NEDOSTAJE MI ARTIKL IZ MOJE NARUDŽBE. ŠTO DA NAPRAVIM?

Ako neki artikal nedostaje u vašoj narudžbi, pregledajte svoju narudžbu kako biste bili sigurni da je uključena na popis kupljenih artikala.

Ako je uključen, a niste ga dobili, kontaktirajte nas u našoj korisničkoj službi radi trenutnog rješenja.

12. KADA ĆE MOJA NARUDŽBA BITI DOSTAVLJENA?

Narudžbe će biti poslane u roku od 48 sati.

13. KADA SE MIJENJAJU CIJENE NA WEB?

Cijene na našoj web stranici mogu se ažurirati u bilo kojem trenutku i mogu se promijeniti za posebne promocije.

14. JESU LI CIJENE NA WEB STRANICI ISTE KAO U TRGOVINI?

Sve online ponude i cijene vrijede samo za online kupnju i mogu se razlikovati od onih u našim fizičkim trgovinama.

15. VRIJEDE LI I U VAŠIM FIZIČKIM TRGOVINAMA PROMOTIVNI KODOVI ONLINE TRGOVINE?

Ne, osim ako nije jasno navedeno u promociji. Cijene i ponude online trgovine mogu se razlikovati od onih u našim fizičkim trgovinama.

16. MOGU LI IZMJENITI SVOJU NARUDŽBU NAKON ŠTO JU PODNESAM?

Nažalost, to nije moguće jer nastojimo obraditi vaše narudžbe što je brže moguće.

17. MOGU LI OTKAZATI SVOJU NARUDŽBU KADA JE DOSTAVLJENA?

Ne možemo otkazati narudžbe nakon što su poslane jer nastojimo obraditi sve narudžbe što je brže moguće, a sve promjene u procesu mogle bi ozbiljno utjecati na naš lanac opskrbe.

18. KADA MI SE NAPLATE STVARI KOJE NARUČUJEM?

Terećenje vaše kreditne kartice vrši se nakon što je vaša narudžba potvrđena u procesu kupnje.

19. MOGU LI VIDJETI NARUDŽBE KOJE SAM U PROŠLOSTI?

Ako imate račun, možete vidjeti prošle narudžbe unutar svog privatnog područja.

20. HOĆU LI BITI OBAVJEŠTEN AKO IMA PROBLEMA S MOJOM NARUDŽBOM?

Obavijestit ćemo vas putem e-pošte u slučaju bilo kakvih komplikacija s vašom narudžbom.

21. KOJE NAČINE PLAĆANJA PRIHVAĆATE?

Prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
22. AKO JE JEDNOG OD MOJIH NARUČENIH PREDMETA NEMA NA STANJU, KADA ĆU PRIMITI MOJU NARUDŽBU?

Ako je bilo koja od artikala neraspoloživ, zadržat ćemo narudžbu da pričekamo da artikli stignu.

23. KADA ĆE MOJA NARUDŽBA BITI DOSTAVLJENA?

U roku od 48 sati.

24. KOJE TRANSPORTNE TVRTKE KORISTITE?

Trenutno šaljemo s DPD-om.

25. KOJE SU VAŠE MOGUĆNOSTI DOSTAVE? KOLIKO KOŠTA SVAKA? I KOLIKO ĆE TRAJATI?

Trenutno nudimo samo jednu opciju dostave. Cijena je 39 Kn za narudžbe ispod 250 Kn i besplatna je za sve narudžbe iznad.

26. MOGU LI KUPCI IZVAN HRVATSKE NARUČIVATI PREKO WEB STRANICA?

Ne, naše proizvode ne šaljemo izvan Hrvatske.

27. HOĆU LI BITI OBAVJEŠTEN KADA MOJA NARUDŽBA BUDE POSLANA?

Da

28. KOJA JE VAŠA POLITIKA POVRATA?

Imamo politiku povrata neotvorenih proizvoda u roku od 30 dana bez postavljanja pitanja.

Ako vaš povrat ne ispunjava gore navedene zahtjeve, kontaktirajte nas u našem centru za korisničku podršku i mi ćemo udovoljiti vašem zahtjevu.

29. ŠTO TREBA UČINITI AKO MOJI PREDMETI STIGU OŠTEĆENI ILI NEISPRAVAN?

Kontaktirajte nas u našem centru za korisničku podršku i mi ćemo odgovoriti na vaš zahtjev.

30. ŠTO TREBA UČINITI AKO DOBIJEM POGREŠAN ARTIKL?

Kontaktirajte nas u našem centru za korisničku podršku.

31. KAKO MOGU KONTAKTIRATI KORISNIČKU SLUŽBU?

Preporučujemo da nas kontaktirate putem e-pošte na: croatia@naturhouse.com